Vi är fast

Vi sitter fast, inte alls bra. Ankaret har fastnat i en vajer om jag är rätt informerad.. Vi tog lots för 3 timmar sen och skulle precis hiva när han kom ombord och gå de två timmarna in.

Jag tyckte det var skumt för ca en halvtimma sen när de stoppade maskin och det kändes inte som vi var vid kaj. Inget lyse och ja, en del av er förstår nog.

Gick in på kontoret för jag skulle hämta telefon och då var lotsbåten framme vid backen.. Nedanför ankarklyset. Skumt så jag gick ner och mötte eleven och han skulle in och hämta en klättersele och så skulle nån ut och försöka få loss den.

Vi får se hur det går, vi har inte kommit en meter närmare kaj ännu..


En annan favoritbild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0