Mot Frankrike


Ankaret upp, en gir och vi går nu mot Donges i Frankrike. Jag har varit där innan men inte iland så jag vet inte om det är nåt att ha. Skönt med en resa bara.

Jag har roat mig med träning så jag är rätt slut nu. Roddmaskin och sen ut på däck för att köra lite intervaller uppför lejdarna på bygget (oroa er inte, jag tog det försiktigt och gick nedför). Hade tänkt köra på löpbandet men det var redan upptaget och det var inte fel och få lite träning ute när solen ändå skiner:)

Nu fikadags och sen jobb fram till middan.

Kommentarer
Postat av: Ledare KåPe

Du skulle tatt med en fotboll Becca,haha. Men du kommer nog hem vältränad låter det som. Kommer följa dig på bloggen. Vi vann med 2-0 mot IFK Arboga i div 6, bara så du vet. Ha det bra

2009-05-19 @ 15:39:01
Postat av: Rebecca

KåPe: Haha mm jag hade faktiskt en fotboll ombord förut. Problemet är att det inte finns några direkta ytor att spela på. Ute på däck där de finns lite är de ju lite risk att den rullar rakt ne ri vattnet..

Såg att ni vann:) Väntar på referatet nu.. Jag håller koll på er med. Saknar en gästbok på hemsidan bara..

2009-05-19 @ 18:04:21
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0