Ombord


Vita leggings + hinderbana med resväska i hamnen = Dålig idé

Ombord nu efter en rätt smidig resa via immigration som var ovanligt snabbjobbade men rätt frågvisa.

Att ta sig från kajen ombord var en labyrint runt pysande rör och över slangar och jag vet inte vad för att komma fram till värst av allt. Landgången. Som gick rätt upp, bara hälften så brant ner sen men ändå. Tur att det kryllade av folk på däck som ville hjälpa mig och bära:) Ny kapten ombord som erbjöd sig att bära min väska sista biten till hytten men han räddades av överstyrman som ville ha nåt fixat. Men jag får ju höra att jag som spelat fotboll hemma nu borde väl klara av det själv. Såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0