Pingst

Pingstafton idag om jag inte är helt fel ute.. Men vad gör man egentligen på pingst? Jag menar, typ som påsk, då är äter man kanske påskmat och påskägg och sånt. Jag tänker inte på varför vi har pingst eller så, det vet jag men gör man nåt speciellt?


Från vår skaldjursbuffe på nyår..

Vi ska äta skaldjursbuffe ikväll. Det är ju både lördag och storhelg så vi passar på. Dock är vi ju till kaj så nåt vin till går ju inte. Vet ni förresten att alla våra båtar blir vita på måndag? Det är ett krav från Maersk efter det köpte upp Broström här tidigare i år. Så nu kommer inga nya beställningar till slabben göras. Det som finns där får räcka så länge det gör och sen är det ingen alkohol alls ombord. Godis kommer väl vara kvar som vanligt och smågrejer som typ shampoo och tandkräm och sånt. Blir massa mer plats på hyllorna för godis haha:)


Kommentarer
Postat av: Michaela

Det tycks vara "pop" att vara vita. Lika bra det, men det är inte alltid populärt att komma hem, med bara godis :)

2009-05-31 @ 16:11:16
URL: http://michaelaontheseas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0