Snart ombord


Jag kan andas ut, det blir inget klättra den här gången. Inte så att jag tycker det är jobbigt så men det är ju alltid lite läskigt ändå. Jag som inte ens har lite klack på mina skor heller, dålig tajming.

Kände jag behövde få veta om jag skulle gå och äta middag här så jag tvingade tjejen i receptionen att ringa och fråga när jag skulle bli hämtad. Om en halvtimma sa dem.. Kunde de inte ringa hotellet så jag fick veta. Kanske skulle de bara dyka upp? Skumt men nu vet jag ju.

Blir immigration och visa upp sig och sen vidare till båten. Dags och packa ihop här nu, ja så mycket som man kan sprida ut sig på 4 timmar. Dator, mobil, solglasögon, vattenflaska, jag har nog allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0