Godmorgon söndag

Blå himmel och sol. Söndag som känns som lördag. Två dagar till avmönstring. Hyfsad koll på läget.
Jag är trött - men det är en bra dag.

Vad grymma ni är på att gissa på min väska, vad jag själv tror håller jag hemligt men några nya rekord (41,5kg) tror jag inte blir slagna. Priset till vinnaren blir att bära upp min väska hemma, haha. (C, jag tror, med betoning på tror inte att du behöver oroa dig för att det ska bli du, nog för att jag kan shoppa men ändå. Har förresten för mig att det var ett par stycken som hade så sanlöst med övervikt när vi skulle hem från Korea efter veckorna i Dubai att det var tur vi var två med lite mindre bagage så att ni kunde sätta en del på oss.. ;) Eller?)


Kommentarer
Postat av: Ia

Vädret här hemma är idag växlande...moln och blå himmel om vartannat!



Igår fick vi 9 mm regn och vi jublade!!!!!

2010-07-18 @ 09:15:12
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: Vickan

Gött att det inte är lång tid kvar nu :D hhaha, om två dagar är jag ombord på Stena Germanica!

2010-07-18 @ 21:21:10
URL: http://vikachus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0