Hon med full koll..

Man brukar väl säga att tjejer kan göra flera saker samtidigt i större utsträckning än killar.. Idag gick det sådär för mig. Jag gick ner till CCR för att ta telefonen och ringa och där satt kapten och överstyrman. Jag hade tidigare varit på kapten om att vi borde ha slabb för att det var lördag och då får man äta lördagsgodis så då öppnade han slabben till mig och jag länsade den på de sista två påsarna bilar som fanns. Så långt var allt lugnt. Men sen så hittade jag ingenstans att sitta och prata för det var folk överallt och telefonen funkar inte överallt i båten så det slutade att jag satte mig i gången utanför CCR fast inne bland hytterna. Efter att jag pratat en stund så kom jag på att just det, jag hade ju tvätt som borde vara redo för torktumlaren.. Plockade bort det som inte skulle tumlas och körde igång tumlaren med resten och så gick jag ut och pratade igen. Nyss så hämtade jag tvätten och insåg att kläderna jag lagt på tvättmaskinen hade jag visst glömt där.. Tur att det bara var ett par jeans och en bh, kunde ju ha varit värre men lite förrvirrad är jag allt nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0