Jag vill åka hem

Varning för gnälligt inlägg!

Jag är sjukt uttråkad, jag vill ju vara hemma NU.. Inget godis eller popcorn har jag så att jag kan tröstäta heller, ett äpple tog jag med upp men det får nog ligga och ruttna tills imorgon. Lite bitter är jag nog med som ni märker haha. Fast jag tycker nog jag har rätt till det, och det är övergående, när jag fått mönstra av så är jag (nog) mig själv igen.
Måste visst fylla i någon form att utvärdering av mig själv för att få mönstra av också, man ska betygsätta från 1-8 hur bra man uppfyller vissa saker om jag förstod rätt, jag pallar inte ikväll. Får försöka hinna imorrn före frukost. Ska sätta 1 som är bäst på allt eller vad tycker ni?

Deadline för avmönstring är absolut senast tisdag nästa vecka (5 j*vla dagar kvar ju..). Går vi till kaj innan så får vi såklart åka hem då men annars så styrs det upp på måndag så att det kommer ut en båt på tisdag.

Oroa er inte, jag överlever, alla kommer att få mat tills jag åker hem, ingen fara. Är nästan klar med planeringen fram till tisdag, gör den nu bara för att. För då kanske vi trots allt får åka hem tidigare och då känns det lätt värt det. Hängde ni med i mitt blonda, trötta tänk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0