Lunchtajm

Jag har precis ätit lunch och större delen av besättningen ska precis göra det nu. Alldeles precis så att det hinns med innan avgång, lots 13.00 ryktades det om. Då är det raka spåret mot Plymouth som gäller. Imorgon bitti tyckte ja att jag hörde något om att vi skulle kunna vara framme där då. Hoppas på lots och att vi går in då också så att vi är inne till lunch så att man kan gå ilaaaaand :) För är det något ställe i Europa som det snackas om här ombord och gjordes på Anton som är värt att gå iland på så var det Plymouth. Så nu hoppas jag att nissarna som höjt mina förväntningar till skyarna har rätt. Annars kommer det bli tråkligt för dem.

Skapligt väder idag, en del moln men man ser att det finns blå himmel bakom trots att vi är i Pembroke. Träning är min eftermiddagsplan, känns bra även om jag kom av mig lite igår när allt blev som det blev. Får passa på att springa medans vi ligger stadigt förtöjda, trots last i den flytande korken så vet man ju aldrig vad som kan hända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0