Mmmmuffins :)


Mmmmm muffins.. Mycket goda blev dem om jag får säga det själv..

Det har varit något skumt med våran ventilation idag, eller ja någonting där i alla fall. Jättemycket lukt från byssan har gått ut i hela bygget - på gott och ont, inga större katastrofer.
Vid tiokaffet höll jag dock på och gräddade muffinsen som skulle vara till trekaffet och lukten av nygräddade muffins speds sig snabbt uppåt, enligt uppgift så luktade det mer på bryggan än i själva byssan. Lukten fick nissarna på bryggan att pallra sig ner 5 däck och först förstod jag inte varför vi hade den äran att se en av dem nere på fikat.. Men förklaringen lät sig inte väntas på och snäll som jag är så fick dem med sig varsin fortfarande väldigt varm muffin att smaska på fast dem inte skulle fram förrän på eftermiddan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0