Makrillfiske och mot kaj !!


Ojojoj vad jag har fiskat makrill ikväll ! På första försöket med en lina med enligt killarna kassa hullingar på krokarna så drog jag upp tre firrefiskar :) Sammanlagt blev det runt 15 st för mig på en timma eller så (med mina kassa krokar.. var jag bra eller bra?). Jättekul var det, väldigt länge sen jag fiskade makrill och jag har aldrig fått så här många.

Nu går vi mot kaj, eller vi är rätt nära snart tror jag vilke innebär avmönstring imorgon, helt underbart! Men det har varit en intensiv kväll. Den är långt ifrån slut heller trots att jag vid den här tiden så gott som alltid varit redo för att sova. Nu ska det sättas fart med packning och lite hyttstäd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0