Åter till ankarrutinerna

Snart slut på dagen och ankaret är i vattnet sedan tretiden och vi ligger bra här. Bättre väder än tidigare, mycket färre båtar omkring oss som stör utsikten som inte är så dum och nu har vi ju ett mål också, en last att hämta.

Kakorna från tidigare idag är slut, jag åt precis upp den sista som fanns kvar när jag hade tjattrat klart i telefon. Lite skumt är det att jag fortfarande inte har någon täckning på min mobil, eller jag har typ tre staplar men så står det begränsad tjänst, men vi ligger nära land, kanske är det dock en öde ö, vem vet?

Nu ska jag kolla film och äta äpple, varannan frukt/kaka ni vet, det som gäller ombrod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0