Packning pågår..

Packar och pysslar hemma, lättare sagt än gjort då vi flyttade i helgen som var och en hel massa saker är allt annat än i sin ordning (det hoppas jag att dem blir av sig själv medans jag är borta.. typ kök tapetserat, nytt golv, omlackade luckor uppsatta med nya handtag, garderob och byrå i sovrummet inhandlade och ihop byggda osv..)

Klurar på hur mycket saker jag behöver, som alltid är det ju både mer och mindre än jag tror, en del saker tar man med sig alldeles för mycket av och en del som man på plats inser att man haft väldigt bra nytta av är hemma.

Men så länge väskan går att stänga så är det väl inte för mycket packning, eller hur? 


Kommentarer
Postat av: Ia

Helt rätt tänkt!!!! Packa på Du...fast nu vet jag ju att det är försent att packa ner mera ;)

2010-06-03 @ 10:14:28
URL: http://kajsalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0