Rast i kaoset


Fortfarande till kaj i Bremen men snart tror jag vi ska röra på oss igen..

Så fort jag tryckt publicera på det förra inlägget så brakade kaoset lös. Då kom provianten. Eller då ringde dem om att den var här men sen lallade jag runt en halvtimma eller så innan dem hade fått den ombord och bort till oss. Maaaaassa grejer kom det, haha hade jag verkligen beställt allt det där? Ja. Men det är en sak att sitta och höfta på beställningen 150 kg potatis och 1 paket hel svartpeppar ser ju lika mycket ut där haha. Det mesta kom och grönsaker och frukt såg kanonfint ut så nu blir det lite roligare och lättare att försöka göra något bra av kommande veckor.

Skulle försöka stressa ner lite nu på eftermiddan och träna och så men det gick sådär, blev inte så som jag tänkt mig men ett okej pass till slut. Ikväll håller jag tummarna för mina fotbollsbrudar som spelar vår sista match innan sommaruppehållet.. Lycka till brudar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0