Sista rycket inför midsommar..

Tar en liten paus för tandbostning och för att andas lite, full rulle minst sagt och det är inte bra men jag var stressad redan när jag vaknade imorse. Men det är för att det är mycket inför imorgon och samtidigt vill jag hinna iland en sväng idag. Så det är relativt under kontroll och det släpper igen alldeles snart. För annars är läget under kontroll :)
Så blir det tyst här under dagen så vet ni varför, men man vet ju aldrig, ibland hinns det med ett par rader ändå.

För övrigt så är det 3 veckor idag, 3 veckor ombord - 3 veckor till avmönstring. Jag längtar! För hur bra det än är här så är hemma bäst och det är så mycket roligt på gång när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: C

Hemma bra, men ombord bäst! :D

2010-06-27 @ 01:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0