Solen är tillbaka :)



Äntligen har det spruckit upp här och solen är tillbaka. Topperhärligt och bara det gör att ens humör stiger lite extra. Lördag och det är alltid skönt med lördag ombord, trots att det innebär lite extra ansträngning med middagen och så är det ändå mysigt och lite extra avslappnad stämning. Ankarliggare ger ju också ett annat lugn ombord även om jag tror en del börjar få myror i brallan av det, såg chiefen springa runt med overall och det är inte så jättevanligt, med reservation för att jag inte känner denna chief speciellt väl och hans kanske är med mycket i maskin.


Min utsikt när jag stretchade efter träningen :)

Lyckades pallra mig ner i gymmet efter en oplanerad vilodag igår när jag kände mig sliten men idag gick det bra och jag är på banan igen. Invigde min ny söta rosa lilla ipod som jag fick när jag fyllde år men som inte blivit fylld med musik förrän igår, hemma var jag för lat och på min dator fanns inte itunes förrän igår. Inte helt optimalt att ladda ner ombord.. Fyra timmar knappt tog det (förlåt alla andra ombord) men jag gjorde det på eftermiddagen då de flesta ändå jobbar. Så nu är allt i sin ordning och den är toppen.


Kommentarer
Postat av: Vickan

ooh låter ju helt fantastiskt bra! Nu längtar jag som en idiot till att få komma ut på havet igen. :D Bara några få veckor kvar nu antagligen.

2010-06-12 @ 15:22:14
URL: http://vikachus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0