Välkomna tillbaka :)

Åhh jag tycker det är så himla kul att det redan är så många som hittat tillbaka hit efter mitt rätt långa blogguppehåll (med små instickare varannan månad men det räknas inte).
Ang. påmönstring så är det torsdag som gäller i nuläget, var onsdag ett tag men det hann ändras igen och det känns bra med morgondagen också hemma. Packning står på schemat och lite småfix hemma, kanske en sväng förbi gymmet också som inte fått något besök på dryga 2 veckor då skola och fotboll har haft allt fokus, inte hela världen men nu känner jag det skulle vara kul med lite gym.


Om jag har saknat lugna, soliga, somriga dagar till sjöss - jaaaaaaa...! Jag är övertygad att det kommer att bli många sådana dagar under mina 6 veckor på Distributor :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Ska bli kul att följa dig på böljorna de blå i sommar! Ha det så bra!

2010-06-02 @ 11:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0