Vart är sista sommaren?

Jag har varit dåligt och ännu mer dålig på att uppdatera sen jag kom hem, tänker inte be om ursäkt eftersom jag redan sagt att det kommer bli så.

Tar det lugnt och vilar upp mig hemma nu. Träffar kompisar, familj och älsklingen. Allt är toppen förutom att jag blivit lite sjuk som vanligt och att vädret redan känns som höst.. Inte vad jag räknat med men sånt händer väl, hoppas på sol och värme men klarar mig nog ändå.

Rätt skönt att få slappa i soffan och kolla lite på OS. Följer inte nåt speciellt men det är ju kul om de är svenskar med, damhandbollen, damfotbollen, friidrotten och ja..

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Okej. :) Låter spännande! Nackdel dock att behöva vara borta länge.

Jag hittade hit från någon annan blogg har jag för mig. Kommer inte riktigt ihåg från vilken men någon som länkade till dig tror jag. :)



Visst är det höstväder ute! Riktigt tråkigt! Jag och min pojkvän ska förhoppningsvis flyga luftballong ikväll men det är stor risk för att det blir inställt pga dåligt väder.

Ha en bra dag! :)

2008-08-18 @ 11:23:05
URL: http://www.skruttan.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0