Snurrig onsdag

Det har varit en snurrig dag, allmänt kaos men ändå inte för mig. Fått en massa saker gjorda så nu är jag väl i princip ifatt med allt igen efter det lilla tvättberget som fanns för några dagar sen och avmönstringar titt som tätt.

Morgondagen är mycket efterlängtad. Halva törnen, dvs 3 veckor är då avklarade för mig.

Efter en massa funderingar, nervös planering och ett antal besök på kaptens kontor (kapten suckar djupt från och med tredje gången jag kommer in och säger " jag vet vad du ska säga..") verkar allt vara i sin ordning för en sak och i Belfast imorgon em/kväll så vet vi säkert. Kommer att bli kanon.Vad kommer avslöjas imorgon eller så snart jag hinner...

Kommentarer
Postat av: Aurvandil

Sen torsdag och jag har inte fått min nyfikenhet stillad. Vad har du och Mäster för hemlisar ihop?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0