Fnatt

Ja nåt annat kan man inte kalla det jag fick igår. Råkade sätta i mig en massa glasstårta efter middan och hade sen tänkt ta det lugnt men jag blev så pigg eller speedad eller vad man ska säga.

Kunde inte slappna av och hade så mycket energi så det fick bli gymmet, trots att jag hade tänkt helgen träningsfri som vila. Men har man energi så varför inte. Sprang 8 km på bandet och sen kunde jag slappa och se på film med gott samvete.

Filmen ville inte som jag ville och bara stoppades och hade sig och internet slutade fungera igen så det slutade med att jag somnade strax efter nio, och vaknade rätt pigg imorse. Eller det var kallt i hytten så jag ville inte gå upp men ingen kan klaga på mitt humör än så länge idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0