Färjan

Jag vet inte riktigt vad jag tycker.. Var lite nyfiken igår och kollade på ett avsnitt efter alla skriverier som varit framför allt på aftonbladet när jag varit på jobbet.

Kan känna att allt det där med att folk är så livrädda att få se sig själva och att de inte kommer ihåg vad det gjort osv är något de stå för ändå.. Annars kan man var nykter. Sen om det ska visas i tv är ju mer tveksamt. Men, gårdagens avsnitt tyckte jag inte var ett dugg sånt.

En liten rolig grej måste jag säga var att jag fick se en gammal klasskompis de första två åren på gymnasiet (innan sjöiriktningen och flytten till Göteborg) som nu jobbar på Cinderella.

Vad tycker du om Färjan?

Kommentarer
Postat av: Linn

haha färjan är ju klockren, hemskt hur väl man känner igen sig, men även lite väl pinsam..

tur man jobbar på andra sidan på de havet :P

2008-11-04 @ 21:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0