Konferens

Konferens imorgon i Stenugnsund. Dags att packa lite. Men jag funderar på att överträffa mig själv och packa så lite så lite som det bara går.. Kanske kan jag få ner allt i en väska. Och då pratar vi inte om min 85 liters resväska utan en liten väska. Hmm det kan gå.

Vet inget mer om konferensen än att den börjar 11 imorgon och att vi ska sova över till onsdag. Eller rättare sagt, jag vet inget mer officiellt. Lite skvaller från den förra har vi ju fått och antagligen så kommer upplägget vara liknande.  Men det blir säkert bra, alla som var på den verkar nöjda.

Tåg 5.35 imorgon bitti.. Får väl erkänna att det är rätt skönt nu att man kan sova till halv nio nio sådär men inte imorrn alltså. Då är det 5 timmar tåg att se fram emot men de är en ok resa och smiditga byten så det är lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0