Måndag

Av någon konstig anledning så har jag vaknat mellan 05.18 och 05.20 varje morgon sen jag kom ombord. Hade väl inte vart nåt skumt om jag somnat tidigt men de första två dagarna var jag ju uppe halva natten.. Brukar för det mesta ombord sova tills jag blir väckt vid 5.30.

Dagens I-landsproblem dök upp här idag, eller egentligen igår. Vi hade fått toa-papper där rullarna var för stora för hållaren.. Och dessutom hade dessa kommit när vi var i Sverige, hmm inte så genomtänkt.

Internet spökar lite till och från, inte så kul men vi kan inte göra så mycket åt det. Därför kan uppdateringen här bli sådär ibland.

Träning blev det en sväng på eftermiddagen idag, kändes bra att komma igång igen. En halvtimma rodd och en timma på löpbandet. Duktigt tycker jag, får se vad det blir imorgon.

Vi ligger till ankars utanför Tees, kanske ska få gå in inatt, för typ allas utom min skulle hoppas jag det dra ut på tiden tills efter frukost imorrn.

Lovade också att berätta vad nästa hamn är.. Vi har en låååångresa. Vi ska till Gdynia i Polen, tar hela 2 dagar att gå dit.

Kommentarer
Postat av: Vicky

Låååångresa verkligen! :P men gu vad man saknar havet efter dina inlägg. Fortsätt träna på, bra jobbat! ^^

2008-09-22 @ 21:34:32
URL: http://vickypalmgren.blogspot.com
Postat av: Susanne

Roligt att läsa din blogg från Bro Anton.

2008-09-23 @ 12:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0