Riga

Din sista lastningshamn sa styrman till mig för en stund sen när han kom in från förtöjningen. Min sista hamn överhuvudtaget svarade jag. För vi planerar att jag ska gå av i Kielkanalen och det räknar jag inte som en hamn.

Det känns bra. Jag längtar efter semester och ledigt:)

Vi funderar lite på en landgång senare.. Men vi ligger inte vid samma kaj som sist och har inte riktigt kommit på vart vi ligger än. Borde inte vara så långt att ta sig in till stan, och Riga borde man väl ha sett om man får chansen? Återstår att se hur det blir med allt, nån hade hört att det var en stor helgdag här idag.. Vad det nu innebär. Kan vara allt öppet och massa kul eller alt stängt och folk har gått och gömt sig.

Kommentarer
Postat av: Jesper

Passa nu på för sista gången att slå klackarna

i taket......

2009-06-23 @ 21:22:44
Postat av: Vickan

Riga borde man faktiskt se ja! Hoppas det går vägen för dig så hoppas vi också på att detta blev din sista hamn innan semestern. :D



Tack tack! :) Hade som lastat allt på en hög i min förra blogg, och hittade inte längre saker som knuffats undan, in i hörnet om man säger så. Ska bli riktigt skönt att få ordning på bloggandet igen! oja, det tåls verkligen att fundera på, man måste göra det som känns rätt!

2009-06-24 @ 09:48:28
URL: http://slytherinsailor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0