Söndag

Förlåt, jag vet att det är bedrövligt väder hemma, fick precis höra att det väntas 30-40 mm i Västerås, idag. Hos oss skiner solen, inte ett moln på himlen och jag ser ingen annan lösning är att det får bli lite solning på eftermiddan:) Vi fick nya filmer och tidningar igår, typ nyss vi fick det förra gången men vi gnäller inte. Jag tog Iform och Vagabond förut och de får väl följa med mig ut.

Drog med Martin ut i solen och satt och snackade skit på tiofikat, finns ju hur mycket som helst att prata om, han har väl varit ledig i sådär 8 månader eller så. Jättetråkigt att jag har så kort tid kvar ombord nu ju, ja eller klart jag vill hem då, men ni fattar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0