På väg in..

Till Donges..


Bild från en annan gång vi varit här


En kryssare liknande den här har snurrat runt oss på ankarplatsen.
Antagligen är det varvet som är ute och provkör..

Dagen har varit lagom full fart, dvs att göra men ingen stress. På eftermiddan så skulle jag gå en sväng på löpbandet och ta det rätt lugnt hade jag tänkt. När jag väl stod där så ville mina ben mest springa så det blev både och. Sen var jag trött så vi får se imorgon. Kanske ska gå ner till maskin och boxas lite. Väldigt länge sen men det är kul.

Vet inte vad oddsen för landgång är imorgon. Jag är inte jättetaggad. Vet inte vad jag ska iland och göra haha. Är väl ingen direkt shoppingstad och iland bara för att ta en öl eller nåt sånt är inte min grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0