Äckelväder

Pembroke - St brides bay, för dem som har varit här så behöver jag nog inte säga mer. För alla andra så var det lindrigt så länge det bara regnade och blåste. Sen bröt helvetet lös och det började rulla. Det kommer och går men rätt som det är så rullar båten MYCKET. Träning är bara att glömma, i alla fall den som innehöll löpband, lite styrka för mage och rygg ska jag försöka klara av i hytten ändå mellan omgångarna med rullningar tänkte jag. Bäst vore väl att pallra sig ner på bottendurken och hålla till där eftersom sjön känns av minst där men jag härdar i hytten. Ingen mår dock dåligt så vitt jag vet och till och från så är det nästan lugnt så det ska nog inte vara någon fara för den sakens skull.
Återkommer när jag har tränat med bilder och recept på biscottin jag bakade imorse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0