Åka båt, åka båt



Efter lunchen samlade jag ihop mina sista krafter och pallrade mig ner i gymmet med förhoppningen att piggna till lite och det funkade fint. 30 minuter rätt lugn jobb, lite styrka och sen spelade jag lite fotboll i hytten (låter stört men min mjuka boll är toppen att köra med mot väggen, haha) Jätteskönt var det och träna och jag kände mig som en ny människa efteråt.

Nu tuffar vi upp mot Finnart (tror jag med stor säkerhet, den resan var på gång halv fem och efter middan startade vi maskin så något annat kan det knappast vara), Belfast är då lossningshamn precis som jag önskade igår, inga fel.

Nu ska jag gå och ringa min älskling och se om det går bättre, försökte ringa ett annat samtal innan där det var upptaget i över en timma men sen fick jag veta att det var nåt stök med telefonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0