Godmorgon och hej avmönstringsdag :)

Det blev inte så mycket sova inatt. Gick och la mig strax före halv tolv men det tog minst en timma innan jag kune somna. Lite för uppe i varv kanske..
Lika imorse, vaknade vid tjugo över fem och var rätt pigg (tecken på att jag sovit alldeles för lite) så jag gick upp istället för att somna om och vakna tio minuter senare av klockan och var helt förstörd. Det har väl hänt tidigare, ja.
Nu snart blir det fortsatt hyttstäd fram till kanske klockan tio och sen ska det stekas makrill. Jag hoppas att kapten vaknar snart så vi får veta nåt om när våra avlösare kommer men ankomsten var sent inatt så han kanske tar sovmorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0