Gung gung

Det blir kanske inte så mycket sova inatt som jag trodde och hoppades på. Bryggfolket lät meddela att vi ska gira om en timma ungefär och då kommer få sjön helt i sidan.. Åhhh.. Så jag ska ta och försöka sova här strax och ta vara på så mycket som möjligt att de 7 timmar som återstår tills min väckarklocka ringer.
Jag måste vara riktigt förvirrad dessutom som glömmer bort att jag håller på och tvättar - två gånger samma kväll.. Slå på tvättmaskin gick bra men sen glömdes den bort tills jag var klar med provianteringen. Nyss när jag pratat i telefon så kom jag på att just det, min tvätt. Ingen större skada skedd dock för den var tumlad och klar och väntade bara på att hämtas upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0