Sol och värme


Okej, vi hade en ganska glassig eftermiddag..

Men vad jag har förstått så är det fint hemma med, nästan för fint, i alla fall för varmt på sina håll. Här har det kommit lite tunna moln och lagt sig för solen så jag gissar vi fått en mer bahaglig temperatur nu.

Gissa vilken båt som kommit och lagt sig bredvid oss.. Jo, Deliverer.. Hallå kom igen och hitta på något eget istället för att följa efter oss! Det kan ju också vara så att dem försöker dölja sitt svansande efter oss med att dem ska in i Pembroke som har samma ankarplats och ligger mittemot i viken (typ ett par hundra meter från varandra). Det visar sig, jag kanske ska snoka reda på vad deras planer är.. Vill ni det?
 
Hade tänkt att vara hurtig och ut och springa en sväng här nu så efter middan var jag på gång men behövde smälta maten så jag gick och ringde och då blev jag alldeles seg så jag struntar i det. Kan hurta runt imorrn istället, kanske, om jag hinner och orkar. Kan bli fullt upp om det kommer proviant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0