Godmorgon onsdag

Jag älskar att det är ljust när man vaknar, eller ja, till och med långt innan man vaknar trots att jag går upp halv 6. Har slutat dra ner båda mina rullgardiner här ombord och drar bara för gardinerna för den ena ventilen för jag inbillar mig att jag då får in lite ljus på morgonsidan och då vaknar lättare. Hmm jag tror det funkar, men det kan vara tillfälligheter.

Ser ut att bli en fin dag här med ganska mycket blå himmel just nu men det kan ändras fort så vi får se vart det tar vägen. Jag hoppas på solväder då det är vilodag med träningen så skulle jag ju lika gärna kunna vila på däck i solen, annars letar jag nog reda på en film och roar mig med den på eftermiddan.

Tyckte det såg ut som vi var losskopplade och då lär vi ju vara klara och ska väl förmodligen gå runt lunch. Mot Pembroke.

Nu ska jag gå och sätta fart med frukostbrödet, funderar på att göra en laddning med biscotti också under förmiddan, tror dem skulle gilla det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0