Ombord :)


Från mitt hyttfönster

Ombord sen någon timma tillbaka och allt är toppen. Bra flygning Arlanda - Köpenhamn - Dublin med 1,5 timmas väntan på Kastrup som fördrevs med att gå i affärer, en liten fågel viskade i mitt öra att det fanns en egen Pilgrim-butik och det kanske han inte skulle ha gjort. Lite shopping blev det där till mig själv, en liten present för att jag klarat min första termin på dietistprogrammet kan vi väl säga :)
Bra båt, bra bestättning verkar det som och ja, det är skoj att vara ombord igen.

Jag ska återgå till uppackning, vi kan väl prata tyst om att min väska vägde strax över 30 kg.. Har tappat lite i vad man ska packa uppenbart, men men.. Går vi inte till några toppenshoppinghamnar så får väl målet vara att den ska vara lättare hem.

Måste ta reda på om vi har brassad tid eller hur det är här innan jag går och lägger mig men allt talar väl för att vi ligger en timma efter Sverige dvs klockan är strax efter 21 här ombord precis som iland på Irland och då är det ju ingen panik att sova även om det lär bli upp vid 5 imorgon.

Morgondagens meny är spikad och jag tänkte dela med mig av den till er senare alternativ imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0