Tisdag

Gissa en gång vem som däckade totalt kl 22 igårkväll, haha alla som tror det var jag har rätt. Galet trött var jag och känner av lite idag att gårdagen gick i ett.
Men jag tänkte ändå ta tillfället i akt att gå iland idag på eftermiddan för att springa en runda i den mysiga parken som ligger 10 minuters promenad från båten. Så nu är det bara att smälta maten lite och sen iväg. Får se hur mcyket ork det finns i benen. I värsta fall får det väl bara bli en bra promenad.
Det har regnat eller hängt regn i luften ända sen vi förtöjde igår men nu finns det hopp om bättre, solen håller på att bryta igen lite trots att vi är i landet där solen aldrig skiner (fast jag har haft rätt många soliga dagar ändå i england totalt sett).
En annan kass grej med det här landet eller där vi nu befinner oss är att vår tvsändare inte hittar några kanaler.. Så ingen fotboll för oss, surt när det börjar bli lite roliga matcher äntligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0