Åker båt

På väg till Hamble i England som ligger rätt nära Southampton. Ska vara ett riktigt trevligt ställe och gå iland på ryktas det. Ska finnas en massa segelbåtar som ligger alldeles i närheten, kanske inte riktigt favoritsysselsättning hos mig att gå och kolla på fritidsbåtar men är det fint väder så kan det vara mysigt att komma iland. Enligt kapten lovar de dock regn och åska, trist men inte oväntat. Får leta upp en affär och köpa popcorn eftersom det glömdes bort att beställas i förra hamnen. Får se helt enkelt, snackas om ankring sent ikväll till imorgon lunch/ eftermiddag.

Roar mig med att tvätta lite och annars bara slappa är planen för eftermiddagen när jag är ledig.

Kommentarer
Postat av: victoria

hade inte du med dig popcorn? :)

2008-04-22 @ 20:21:07
Postat av: Rebecca

Jo men bara hälften var till mig och de är slut nu...

2008-04-24 @ 06:45:54
URL: http://rebeccaskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0