Popcorn såklart!

Kapten kom och frågade i dagrummet efter frukosten vad vi ville beställa för nåt till slabben när vi kommer till Rotterdam imorgon.

Frågan gällde vad för whiskysorter, mitt svar: Popcorn.

Haha jag var aningen snabb där och lyssnade bara på att han sa "beställa till slabben. Dock så blir ingen ledsen om vi får hem popcorn igen. Beställde det före jul och de tog slut snabbt så denna gången tog jag med från Sverige till mig och andremaskinisten men det har blivit gott om filmtíttande och popcorn redan så det finns bara en enda påse kvar:(


Säng Fallkirk
Blev helt kär i detta överkast och hela arrangemanget med kuddar och allt.
Fanns i affären vi köpte kuddarna i Fallkirk, kostade bara 75 pund dvs ungefär
1000kr, då alltså bara överkastet. Ehm sugen på att köpa men man måste
ju få med sig allt hem och det är alltid jobbigt ändå.


Nu en massa jobb att ta tag i, kommer både överstyrman och navigationsstyrman som ska lösa av ikväll så eftermiddagen för min del är räddad med övertid men men. Sånt som händer och imorgon är det ju helg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0