Säkerhetsmöte

Färdigjobbat för idag. På eftermiddan blev det inte ett dugg gjort, verkligen ingenting. Vi roade oss med säkerhetsmöte istället som tog nästan 1,5 timma, alltså tills det var dags för middag, bara att rusa iväg och ta fram vatten och mjölk och sen sätta sig och äta. Inte för att det gör jättemycket att få sitta i soffan en hel eftermiddag på arbetstid men lite pyssel fanns det som jag borde gjort, det får blir morgonens jobb innan frukost.

Bastu på gång om en timma men nu ska jag göra vår motorman sällskap i gymmet när han ska motera ihop våra nya roddmaskin och cykel till gymmet.

Erbjöd mig hjälpa till och fick svaret att jag fick gärna göra honom sällskap.
Vet inte hur jag ska tolka det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0