Träning

Invigt gymmet ombord för den här törnen. Alltid skönt efter man har tränat och egentligen så gillar jag att träna men det är sådär kul ombord när man har ett gym som ungefär enda möjlighet. Att vårt gym är bra och har det mesta ändrar inte så mycket på det. Jag vill ha valmöjlighet, löpbandet är inte samma sak som att sticka ut på en promenad eller joggingrunda men man får göra det bästa av det och bita ihop

Blev 30 minuter på löpbandet, varvat jogging och gång, lite hopprep och sen styrka för mage och rygg ungefär 30 minuter det med. Har en pilatesboll med mig som är kanonbra men det var länge sen jag använde den så de kommer kännas i kroppen imorgon.

Gymmet ombord
Vårt gym ombord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0