Dublin

Vad är grejen med helgdagar på ickehelgdagar?

Idag är det tydligen "bankholiday" här i Dublin (hela Irland?).

Vilket innebär att allt är stängt utom supermarkets och pubar.

Och vilket intresse har jag av det?

Inte mycket.

Tuggummi skulle i och för sig behövas då det håller på att ta slut.

Lösning: Snälla överstyrman som stack iland en sväng trots allt köper med sig det.


Vilken tråkig inställning jag har..
 
Det är dags för mig att åka hem, alltså jag vill hem nu. Jag är inställd på att vara hemma på torsdag...

Kommer det bli så?

Kommentarer
Postat av: Aurvandil

Upp med humöret!

Jag lovar att varva upp turbon och sätta full kylning på Intercoolern och köra så proppen glöder av förvånad. Hoppas inget står ivägen bara.

Postat av: Aurvandil

Vad får vi för mat?

Det kurrar redan i kistan.

Jag skall se till att du får fin sinuskurva på el-nätet så du inte bränner vid. Dessutom så skall jag hålla den reaktiva effekten på ett gynnsamt läge för värmning av kulinariska rätter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0