Dimma

Känner att jag är lite dålig på att fota just nu, orsaken idag är dimma. Större delen av dagen har vi inte ens sett båtarna runt oss här på ankarplatsen. Förmasten går bra men sen är det bara dis. Hoppas nu bara att det lättar helt under natten så det inte blir strul med flyget imorgon.. När bilder tas och blir okej så kommer dem upp här med, jag lovar.

Tränade på em men åt sen inte så mycket förrän till middan. Klart misstag. Blev på superdåligt humör, eller jag kände det men alla andra trodde mig inte eftersom jag inte har nåt problem och le och skratta ändå.  Men så när jag fick äta så försvann det som tur var och nu är det okej igen. Såklart. Jag har ju all anledning att vara glad.

Kvällen blir väldigt lugn, igår gick det inte som jag tänkte mig. När jag bara skulle slappa en stund så ringde en kompis och vi satt och pratade alldeles för länge. Men så var det nästan 2 månader sen jag pratade med henne för vi är nästan aldrig hemma samtidigt pga jobbet så det fanns en hel del att snacka om.

Kommentarer
Postat av: Molly

hej hej!

skönt att pojkvännen kommer vara hos dig i jul iaf :) det blir säkert en bra jul på båten också :)



tack :) jag har haft headern i någon månad :)



du får ha en riktigt bra dag vännen! take care!:)

kramar

2008-12-17 @ 14:33:24
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0