Fredag

Filmen igår var jättebra, jag blev bara lite trött på slutet. Kan ha varit för att godiset och popcornen tog slut.. Eller så det mer troliga att klockan var över tio. Men jag somnade i alla fall inte, bara nästan när filmen verkligen var slut.

Igår fick vi sällskap här på ankarplatsen av vår systerbåt, Atland (visst känns det bra att kalla två båtar med killnamn för systrar..) De har samma last som vi men ska in efter oss. Är det sagt i alla fall. Har vi tur så får vi gå in under natten/morgondagen men vi hoppas inte för mycket än.

Planerna för kvällen idag är att slappa en stund och så lite kortspel och så kanske film och lite glass:) Sova tidigt antagligen som vanligt. Runt tio så är jag gladast imorrn. Det sjuka är att när jag sen kommer hem och sova till nio på morgonen istället för sex så är jag inte piggare på kvällen för det..

Vi hann med en bastu igår innan filmen och roligast var helt klart när överstyrman satt och bad för att vi skulle få stanna här tills nyår.. Men innan han hunnit säga amen så la jag till "and a few days more" och bönen var färdig. Den gjorde sig så mycket bättre på engelska också och lät klockren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0