Landgång Immingham/Grimsby

Då vi fick bekräftat att Immingham är en håla så valde vi att åka till Grimsby istället, ca 30 min med bil bort. Fast jag vet inte, på nåt sätt kändes det som de satt ihop lite. Hamnar typ hela vägen och så.

Tyvärr kan jag dock inte påstå att Grimsby var nån större höjdare heller. Visst, det fanns ett shoppingcenter och det var okej att gå och kolla lite i stan.. Men så mycket mer var det inte. Så detta var ett ställe som jag sett nu men inte lockar så mycket att åka till igen.
Det som blev shoppat var några julklappar, vykort (får se hur många som kommer iväg..) och lite annat småplock. Visst var det mellandagsrea även här men i klädväg är det inte mycket som lockar. På nåt sätt är de lite efter. Som vi diskuterade så ska ju London vara så himla inne men det är nog bara vissa coola delar av stan och resten är rätt, ja b.
Dagens shoppingpromenadfacit är strax under 10 000 steg = 7,2 km, helt okej.




Busstationen, ojoj storstad, 4 bussar på rad..

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej!



Hittade en bra länk på Vifors blogg där man ser er destination och position.



http://www.marinetraffic.com/ais/shipdetails.aspx?MMSI=265494000



Klickar man på koordinaterna får man upp en karta som visar position och färdväg.



Gott Nytt År till alla

2008-12-31 @ 10:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0