Måndag

Dags att åka båt igen ikväll:) Lots 17.15 var det som gällde innan och det är kanon. Alla hinner äta och så. Immingham är väl inget höjdarställe men vi får se vad vi hittar på under morgondagen.

Måste bara berätta en annan sak... Jag VANN golfen igår.. Förstår inte själv hur det gick till.. Spelade mot andremaskinisten, navstyrman och kapten. 37 slag.. Vet inte om det är bra men jag gjorde inte bort mig så mycket i alla fall.. Ni som spelat golf på Wii lite, hur många slag får ni på nio hål? (Pappa, vad är ditt rekord?)

Om jag första gången när jag slog kapten blev hotade med indragen övertid. Sen på bowlingen så skulle han boka förstaklassbiljetter till min kille hem (eftersom jobber hjälper till och bokar hans biljetter dras det från min lön). Igår så kom inget hot så jag antar han har nåt värre på gång.. Undrar om jag vågar fråga om jag kan få någa paket tuggummi och en påse gott och blandat från slabben efter fikat nu..


Kommentarer
Postat av: Richard

Grattis till vinsten!!!



Spelar inte kapten golf på "riktigt"??

2008-12-29 @ 15:08:17
Postat av: Pappa

Jag har inte koll på resultaten, men 37 slag är nog ganska ok.

2008-12-29 @ 16:17:05
Postat av: Rebecca

Richard: Tack:) Haha jo det var det som alla trodde med.. Men det är ju ett spel och allt kan gå fel.



Pappa: Okej, chiefen fick samma antal slag och vann ganska klart i sin grupp..

2008-12-29 @ 18:15:25
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0