Pepparkakor är gott gott

Till kaj imorse och nu ligger vi här vid vad som måste vara en av de sunkigaste kajerna jag sett.

En stor pepparkaksburk åkte fram imorse och är redan halvtömd. Så himla gott ju. Jag kan erkänna att jag satte i mig 5 st innan frukost - inte likt mig men sånt som händer. Sen några till vid tiofikat och ytterligare några vid trefikat. Haha bra av mig som inte äter kakor på jobbet.

Har en liten ny idé för efterrätt också.. Innan så har jag ju inte ätit det överhuvudtaget vissa törnar och ibland ätit alltid av bara farten. Men nu så är det fritt att äta vad jag vill om jag är sugen på det och det är gott. Oavsett om jag äter alla dagar i en vecka eller bara en. För ärligt, vad gör det för skada, tränar ju ändå 5 dagar i veckan och rör mig 12 timmar per dygn. De efterrätter jag hoppar nu är de som innan bara blivit så att jag råkat äta för att alla andra gör det osv.

Nu är jag trött trött och det blir slappa resten av kvällen, kanske äta choklad och så tidigt i säng.

Tees är nästa hanm men de tar tid här och en bra bit att gå sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0