Wilhelmshaven

Inget höjdarställe vi kommit till. Ankomst på eftermiddan i snöblandat regn och blåst. Massa folk har det sprungit ombord sen dess. Polis, immigration, tull, hälsonisse och jag vet inte allt vad kapten räknade upp vid middagen. Nu har det lugnat ner sig och det är väl allmänt lugnt ombord måste jag säga.

Ber om ursäkt för de halvdåliga bilderna genom ventilerna på bryggan..


Kajen var långt upp och jag är glad jag slapp den landgången med bagage..


Allt var bara dimma runtomkring, till och från såg man inte mycket..


Kaj eller vad ska man kalla det?

Förhoppningsvis så går allt bra här under natten så vi kanske kan röra oss mot Amsterdam sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0