Hamburg





På vägen in idag på em/kväll. Kalasväder och fint runtom där vi gick till och från. Gjorde dagens insats med solningen på em med två timmar uppe vid rosa bänken. Träningen gick sådär sen, joggade runt bygget efter middan och antagligen så har jag lite vätskebrist/solsting för jag fick jätteont i huvudet.

Nu är vi framme och ligger till kaj i Hamburg. Jag hoppas och håller tummarna för att vi ligger tills imorgon kväll vid ungefär denna tid eftersom jag är sugen på att gå iland. Men, om vi går såhär dags så är det 6-7 timmars nattjobb för kapten, chief och jourmaskinist och det önskar jag dem inte.

Kommentarer
Postat av: mamman

Hej Rebecca

Så länge du och Martin är på samma båt så kan jag läsa din blogg, om var ni är...du har fina bilder också. Mamman

2008-07-09 @ 11:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0