Landgång

Såklart vi var tvugna att sticka iland igen här i Cardiff.. Blev väl mer eller mindre tvingade/övertalade. Men det var nog inte så svårt att lyckas med det. Trevlig stad och nu hittar vi lite så det var shopping i massor som var målet och jag är mycket nöjd. Måste vara första gången jag är det efter en runda iland i detta land. Choklad, kläder, och lite småsaker till mej och skor och lite annat till älskling.

Avgång senare ikväll men ingen last ännu och med tanke på att det är helg så ja, vad händer?

Filmtajm, blir  "Stardust" och äta lite jordgubbar, hallon och blåbär till som vi handlade när vi råkade gå igenom en marknad. Duktigt att inte äta godis, fredag och allt idag ju... Men godiset är slut, förutom en massa choklad. Kanske måsta vi smaka lite på den som vi köpte idag..

Kommentarer
Postat av: Aurvandil

Jag misstänker starkt att ni två drar iland i morgon igen för att shoppa mer.

Vad fint du hade fixat till min hytt. Tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0