Torsdag

I sjön på väg till Loirent. Borde snart vara framme tycker jag men vet inte..

Ingen kanondag ombord, många inklusive jag är hängiga och småsjuka. Sjukt varmt inne också, 25 grader i min hytt, värmeslag varning. Sitter och dricker lite te med honung och tror att det ska bota min förkylning och ont i halsen som håller på att bryta ut. Tror inte jag kommer lyckas men det känns ju bättre för stunden.

En vecka kvar till avmönstring och än har jag inte lyckats gissa mig till vilken hamn, land kan jag göra en gissning på och jag tror det blir Storbrittanien/ Irland.

Kommentarer
Postat av: Anonym

pembroke-dublin blir det

2008-07-31 @ 14:02:12
Postat av: Rebecca

Anonym: Jag vet vilka hamnar vi ska till efter det här men syftade på vilken hamn som kunde komma att bli aktuell för min avmönstring.. Det är ju fortfarande rätt öppet..

2008-07-31 @ 19:05:43
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0