Arlanda

Rätt soft flygplats egentligen, inte så svår att hitta på om man inte ehm råkar kolla platsen ombord på planet och tror det är gaten. Jag skyller på att det var alldeles för tidigt på morgonen och efter ett tag klarades det trots allt ut.

Byter plan i Amsterdam vidare till Edinburgh, känns bra, hoppas bara att den timman som är räcker, förra gånger var det jag som trängde mig förbi typ 100 pers i passkontrollen, för att komma igenom och inse att mitt plan var inställt.

Landar 15.45 engelsk tid och har fått för mig att det tar två timmar till Grangemouth sen, kan vara helt fel också. Får se sen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du hunnit njuta av ledigheten! Ha det så gott ombord! Sommarhälsningar,

2008-06-26 @ 12:59:38
URL: http://lindabjorling.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0