Ombord

Ombord på Jakob Hägg nu sedan 3 timmar tillbaka, hunnit gå igenom det mesta med Malin som jag ska jobba sitället för och det känns jättebra än så länge. Trevlig besättning, inte fler ombord än 7 st plus mig så det är rätt lugnt.

Lunchen gjorde Malin det mesta på samtidigt som vi sprang runt och kollade på en massa saker. Ska gå en säkerhetrunda med överstyrman om en knapp halvtimme och få reda på allt jag ehöver veta som rör säkerheten och ens uppgifter vid en ev brand osv. Mycket att ta in direkt men det går.

Till middagen har de redan varit på mig om att de vill ha grekisk mat i och med foltbollen Sverige-Grekland ikväll. Ska se vad jag kan göra åt den saken men det blir nog nåt åt det håller, kanske lite buffe, återstår att se.

Ska försöka fota lite och lägga ut ikväll för ev så går vi ut imorgon bitti och då kanske internet och telefon försvinner.

Kommentarer
Postat av: Martin

Kul, hoppas du får det bra!

2008-06-10 @ 20:32:10
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0